CUCA I ESPORTS 2021

Un any més la Fundació Ulldecona i l’Ajuntament d’Ulldecona organitzen diverses activitats per aquest estiu 2021:

L’ activitat d’estiu Cuca i esports  2021 es portarà  a terme del 28 de juny al 30 de juliol de 2021 de dilluns a divendres, de 9.00h  a 13.00h. L’inici de les activitats serà el dilluns 28 de juny.

Aquest dia l’alumnat s’ha de presentar a les 9.00h a les instal·lacions de l’Escola Ramón y Cajal. Allí es dividiran en grups segons el curs escolar, i  l’equip de monitors els acompanyaran a les activitats corresponents.

Cada participant realitzarà tres activitats al llarg del matí. Aquestes activitats seran :esports, manualitats, exhibicions, xerrades, excursions, sortides en bici, tallers saludables, jocs aquàtics …i moltes activitats  més.

Dates: del 28 de juny  al 30 de juliol.

Horari: De dilluns a divendres de 9.00h a 13.00h.

Cursos dels participants: De P3 fins a 6é de primària.

Preu: 100€ tot el mes/ Mig mes: 55€.

Descompte de 5€ per cada membre familiar inscrit  a la inscripció de tot el mes.

Lloc:  Escola Ramón y Cajal.

ALTRES SERVEIS:

Per  tal de conciliar la vida familiar i la vida laboral el Casal d’Estiu ofereix 2 serveis opcionals que poden utilitzar l’alumnat inscrit a les activitats d’estiu:

–SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL

Aquest servei és realitzarà a l’Escola Ramón y Cajal de 8.00h a 9.00h del matí. Durant aquesta hora els nens/es del Servei realitzaran activitats relaxades com és : Dibuix lliure, jocs de taula, pintura  …

Preu : 25€ tot el mes  / 2€ dia.

Aquest servei és realitzarà sempre que hi hagi 10 infants inscrits al servei.

–SERVEI DE MENJADOR

Un cop els infants del Casal d’estiu han realitzat l’activitat de la Cuca i Esports, la Fundació Ulldecona us ofereix el Servei de Menjador de 13.00h a 15.00h. Aquest servei és realitzarà de dilluns a divendres. Els infants inscrits al Casal d’Estiu ,s’acompanyaran fins el menjador escolar.

Del 28 juny al 30 de Juliol 2021

Horari:   De 13.00h a 15.00h, de dilluns a divendres.

Preu: 6 € dia.

DOCUMENTACIÓ ANNEXA PER REALITZAR INSCRIPCIÓ:

-DNI DEL MENOR(EN CAS QUE EN TINGUI)

-TARGETA SANITÀRIA

-LLIBRET DE VACUNES (NOMÉS PÀGINA ADMINISTRADES)

-FOTO DEL MENOR

IMATGES CUCA I ESPORTS 2020

MÉS INFORMACIÓ:

PUNT D’INFORMACIÓ JUVENIL: C/Vicent Aubà, 13 (Al costat del poli)-977 573 348- pijulldecona@ulldecona.cat

PERÍODE D’INSCRIPCIÓ: Del 17 de maig fins 4 de juny.

HORARI: de 9.00h a 13.00h i de 16.40h a 19.00h de dilluns divendres.

ORGANITZA:

COL·LABORA: