• Es posa en marxa el programa de beques d’atenció a gent gran impulsat per Oriol Romeu i Aleix Garcia amb la Fundació Ulldecona, i en coordinació amb els Serveis Socials del municipi.

A partir del conveni que es va signar durant el mes d’agost s’inicia el programa de beques d’ajuda a domicili (SAD) i Espai de Respir per a persones grans amb pocs recursos econòmics.

La Fundació Ulldecona i Serveis Socials d’Ulldecona treballaran de manera coordinada per tal de facilitar l’accés a les beques de persones grans que no tenen garantit el suport assistencial necessari per tal de cobrir les seues necessitats associades a la seua situació de dependència.

La dotació econòmica inicial de 15.000€ finançada en la seua totalitat per Oriol Romeu i Aleix Garcia, serà distribuïda en mode de beques per als serveis que presta la Fundació Ulldecona, d’acord amb les bases elaborades pels Serveis Socials del municipi.

Les bases estableixen criteris objectius per a tant per l’accés a l’ajut, com per la dotació econòmica que serà assignada a les beques, i poden ser consultades en el següent enllaç:

Bases programa de beques

Està previst que el projecte finalitzi al setembre de 2021.

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb Serveis Socials (977 72 15 67) o la Fundació Ulldecona (977 72 15 29).