• Inscripció menjador escolar curs 2016-17

menjadors

Ja podeu descarregar-vos l’arxiu per a les inscripcions al menjador escolar del curs 2016-17.

Fitxa inscripció 2016-17 format DOC

Fitxa inscripció 2016-17 format PDF

Normativa menjador

Totes les famílies interessades en inscriure al seu/a fill/a al menjador escolar per al curs 2016-17 es podran inscriure els dies 5 i 6 de setembre a les oficines on es troba ubicada la Fundació Ulldecona (antic CAP).

En el cas que algun alumne s’inscrigués fora d’aquest termini l’assistència al menjador haurà de ser a partir d’un dia després de la seva inscripció.

Per fer la inscripció serà necessari:

• Emplenar la sol·licitud d’inscripció
    • Fotocòpia del número de compte.
    • Fotocòpia del document d’identitat del pare/mare.
    • Informe mèdic en cas de tindre alguna intolerància alimentària.

PREUS CURS 2016-17

• Menú de dilluns a divendres 6€ per àpat sempre i quan es queden tres o més dies a la setmana.
    • Menús menys de tres dies a la setmana 6,5€ per àpat.
    • Els preus es rebaixen 0,5€ per àpat en aquells casos en que siguen dos o més germans/es que es queden al menjador.

ESPORÀDICS

Tots els alumnes que es vulguen quedar de forma esporàdica al menjador escolar han de passar per la cuina de l’escola o bé per les oficines de la Fundació Ulldecona a treure un tiquet.

Per qualsevol dubte i/o aclariment ens podeu trucar al 695 57 38 34