• Inscripcions a la Cuca i Esports 2018!

Un any més la Fundació Ulldecona i l’Ajuntament d’Ulldecona organitzen diverses activitats per aquest estiu 2018:

L’ activitat d’estiu Cuca i esports 2018 es portarà a terme del 2 al 31 de juliol de dilluns a divendres, de 9.00h a 13.00h.

L’inici de les activitats serà el dilluns 2 de juliol. Aquest dia tots i totes els/les participants s’han de presentar a les 9.00h a les instal·lacions de l’Escola Ramón y Cajal. Allí es dividiran en grups segons el curs escolar, i els monitors i monitores els acompanyaran a les activitats corresponents. Cada participant realitzarà tres activitats al llarg del matí: esports, manualitats, exhibicions, xerrades,excursions, sortides en bici…i moltes més activitats.

El dia 27 de juny a les 19.00h hi haurà una reunió a l’Institut Manuel Sales i Ferré per tal d’explicar-vos el funcionament de les diferents activitats.

Dates: del 2 al 31 de juliol.

Horari: de dilluns a divendres, de 9.00h a 13.00h.

Cursos dels/de les participants: des de P3 fins a 6è de primària.

Preu: 80€ tot el mes. Mig mes: 50€.

Descompte de 5€ per cada germà/na en la inscripció de tot el mes.

Lloc: Escola Ramón y Cajal.

Hi haurà Servei d’acollida matinal (segons inscrits/es) i Servei de menjador.

Descarrega’t la fitxa de salut

SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL

Aquest servei és realitzarà a l’Escola Ramón y Cajal de 8.00h a 9.00h del matí. Durant aquesta hora els nens/es del Servei realitzaran activitats relaxades com és : Dibuix lliure, jocs de taula, pintura … per tal de

Preu : 20€ tot el mes

2€ dia.

Aquest servei és realitzarà sempre que hi hagi 10 nens/es inscrits/es al servei.

SERVEI DE MENJADOR

Un cop els nens/es del Casal d’estiu han realitzat l’activitat de la Cuca-Esports, la Fundació Ulldecona us ofereix el Servei de Menjador de 13.00h a 15.00h. Aquest servei és realitzarà de dilluns a divendres. Els nens/es que ja estan inscrits/es al Casal d’Estiu , s’acompanyaran fins el menjador escolar.

Del 2 al 31 de Juliol

Horari: des de13.00h a 15.00h, de dilluns a divendres.

Preu: 6€ dia.