• Inscripcions CUCA i Casal Jove

Aquest estiu 2020 des de l’Ajuntament d’Ulldecona i la Fundació Ulldecona s’organitzaran aquestes dues activitats per tal de què els nostres xiquets/es d’Ulldecona i Barris puguin disfrutar d’un estiu com es mereixen. Per tant des de les diferents activitats s’aplicaran les mesures sanitàries necessàries per tal de poder-vos oferir un espai educatiu i lúdik durant aquest mes de juliol pels vostres fills/es

CUCA I ESPORTS 2020

La Fundació Ulldecona i l’Ajuntament Ulldecona aquest estiu realitzarem el Casal d’Estiu +: Cuca i Esports 2020 per a xiquets/es de 3 a 12 anys, des del dia 1 de juliol al 31 de juliol de dilluns a divendres de 9.00h a 13.00h, a l’Escola Ramón y Cajal on els xiquets/es de podran realitzar activitats de lleure, manualitats, esports i moltes altres activitats (xerrades, espectacles i sortides). El preu de l’activitat seran: 95€ tot el mes, 55€ mig mes (Amb un descompte de 5€ per cadascun dels germans/es inscrits/es).

També s’oferirà un Servei d’Acollida matinal el qual és realitzarà a l’Escola Ramón y Cajal de 8.00h a 9.00h del matí. Durant aquesta hora els nens/es del Servei realitzaran activitats relaxades com és : Dibuix lliure, jocs de taula, pintura .Preu : 25€ tot el mes / 2€ dia dia puntual. Aquest servei és realitzarà sempre que hi hagi 10 nens/es inscrits/es al servei.

Un cop els nens/es del Casal d’estiu han realitzat l’activitat de la Cuca-Esports, la Fundació Ulldecona us ofereix el Servei de Menjador de 13.00h a 15.00h. Aquest servei és realitzarà de dilluns a divendres. Els nens/es que ja estan inscrits/es al Casal d’Estiu ,s’acompanyaran fins el menjador escolar. El preu serà 6€ dia.

INSCRIPCIÓ I MÉS INFO A: https://ulldecona.cat/cuca-i-esports-2020/

CASAL JOVE 2020

La Fundació Ulldecona i l’Ajuntament Ulldecona aquest estiu realitzarem el Casal d’Estiu : Casal Jove 2020 , per a joves a partir de 1er ESO, des del dia 1 de juliol al 29 de juliol de dilluns a divendres de 16.00h a 20.00h, a l’Institut Manuel Sales i Ferré. El preu de l’activitat seran: 100€ tot el mes, 55€ mig mes (Amb un descompte de 5€ per cadascun dels germans/es inscrits/es). Els jóvens realitzaran diverses activitats: Tallers, Esports, Cuina, Excursions amb bici o a peu, Jocs, Cine…

INSCRIPCIÓ I MÉS INFO A: https://ulldecona.cat/casal_jove_2020/

Les inscripcions a les dues activitats seran a partir del 28 de maig al Punt d’Informació Juvenil (Lúdik) de 9.00h a 13.00h i de 16.00h a 18.00h de dilluns a divendres. Recordeu hi ha places limitades!

Per a més informació podeu trucar al 977573348 o enviar un correu electrònic a : pijulldecona@ulldecona.cat.

Us hi esperem!!!