• La Fundació, nova entitat sòcia de COOP57

logo_requadre_mig

La Fundació Ulldecona ha estat acceptada com a nova entitat sòcia de COOP57, una cooperativa de serveis financers ètics i solidaris que té com a objectiu principal, contribuir a la transformació social en positiu de la nostra economia i de la nostra societat.

Ser soci o sòcia de Coop57 significa pertànyer a una xarxa de persones i entitats que treballa, col·lectivament, per fomentar altres models econòmics i socials. Significa exercir la sobirania econòmica i posar en pràctica models financers que tinguin en compte les persones, l’entorn i el territori en comptes de la maximització de beneficis.

També el finançament de la nostra entitat, passarà a ser implementat a través d’aquesta cooperativa, des d’una vessant ètica i solidària.

Us animem a que conegueu aquest projecte del que estem molt orgulloses de formar-ne part: