• @LúDIK, CUCA i Esports!

@LÚDIK

Del 5 al 21 de juny el Centre Obert obrirà per a nous inscrits/es. L’horari de l’activitat serà de dilluns a divendres de 16.00h a 19.00h al Centre Obert Lúdik.

Els/les participants hauran d’abonar 2€ cada tarda que es pagaran al moment de la inscripció. La inscripció es realitzarà al Centre Obert del 8 de maig al 3 de juny . Les edats dels participants seran des de P3 fins a 6è de primària.

Cada tarda els/les participants podran gaudir d’una estona de joc lliure (sota la vigilància de monitors i monitores especialitzades). Després es deixarà mitja hora per a berenar i posteriorment, dirigits pels/per les professionals, faran una activitat com ara esports, jocs tradicionals i cooperatius, expressió corporal, psicomotricitat, manualitats, disfresses, etc., sempre adaptant-se a les edats dels/de les participants.

El 21 de juny tindrà lloc una festa final.

CUCA I ESPORTS 2017

Un any més la Fundació Ulldecona i l’Ajuntament d’Ulldecona organitzen diverses activitats per aquest estiu 2017:
    L’ activitat d’estiu Cuca i esports 2017 es portarà a terme del 3 al 31 de juliol de dilluns a divendres, de 9.00h a 13.00h.

El dia 27 de juny a les 19.00h hi haurà una reunió a l’Institut Manuel Sales i Ferré per tal d’explicar-vos el funcionament de les diferents activitats.

Dates: del 3 al 31 de juliol.

Horari: de dilluns a divendres, de 9.00h a 13.00h.

Cursos dels/de les participants: des de P3 fins a 6è de primària.

Preu: 80€ tot el mes . Podeu fer la inscripció per a mig mes: 50€ o per tres setmanes 75€ .

Descompte de 5€ per cada germà/na en la inscripció de tot el mes.

Lloc: Escola Ramón y Cajal.

Hi haurà Servei d’acollida matinal(segons inscrits/es) i Servei de menjador.
    Més informació a: http://www.fundacioulldecona.com/

DEL 3 AL 28 DE JULIOL PER LA TARDE

El Centre Obert Lúdik obrirà del 3 al 28 de juliol de 16.00h a 19.00h per a totes les persones que desitgin utilitzar el servei. El preu serà de 2€ per a tothom. No cal inscripció prèvia.

Durant aquestes tres hores els xiquets i xiquetes realitzaran activitats:Joc lliure, cuina, activitats d’exterior, valors, música, gimnàstica, manualitats, reforç escolar…

També s’ofereix recollida i acompanyament a la piscina municipal, per aquells xiquets/s que realitzen natació, durant el mes de juliol. Cal informar els monitors/es del centre.

Inscipcions i més informació.

Punt d’informació Juvenil
    C. Vicent Aubà, 13 (al costat del poli)
    977 57 33 48 / pijulldecona@ulldecona.cat
    PERÍODE D’INSCRIPCIÓ: del 8 de maig fins al 11 de juny.
    HORARI: de 9.00h a 13.00h i de 15.15h a 19.30h de dilluns a divendres