• Oferta de tècnic/a de dinamització i coordinació de projecte

DENOMINACIÓ DEL LLOC DE TREBALL: Tècnic/a de dinamització i coordinació de projecte

OBJECTIU DEL LLOC DE TREBALL : Dinamitzar i implementar el pla de treball previst per l’any

2019, en col·laboració amb les diferents comissions i grups de treball del grup promotor.

TASQUES:

Dinamització, seguiment i coordinació del procés de creació d’una cooperativa i del seu grup promotor.

Suport als grups de treball i comissions.

Suport tècnic en l’organització de jornades, visites, participació, etc.

Coordinació amb personal professional extern.

Elaboració i execució dels plans de comunicació i participació: comunicació interna, xarxes socials i butlletí, disseny i execució de campanyes de captació de persones sòcies, divulgació del projecte en diversificació de formats, etc.

Concreció del pla operatiu (pla d’empresa, de viabilitat, de finançament, de recursos humans, contingències, etc.).

Recerca de finançament.

Relació amb mitjans i altres agents: teixit associatiu, comunitari i empresarial del territori; administració pública, etc.

TITULACIÓ : Formació en l’àmbit de la comunicació, sector agroalimentari i gestió empresarial.

FORMACIÓ ADDICIONAL: Es valorarà formació addicional en, disseny i gestió deprojectes, dinamització comunitària, agroecologia, sobirania alimentària, consum responsable, la lluita contra el malbaratament alimentari o el comerç just, tant a la seva vessant econòmica (preu just per productores, distribuïdores i consumidores) com social (condicions de treball adequades).

IDIOMES : Imprescindible nivell alt de català i castellà. Es valorarà el coneixement d’altres idiomes, especialment de l’anglès.

COMPETÈNCIES CLAU :

Treball en equip i cooperació

Planificació i organització

Iniciativa

Creativitat

Negociació i resolució de conflictes

Lideratge

Flexibilitat i gestió del canvi

Aprenentatge i utilització dels coneixements

Comunicació

EXPERIÈNCIA : Es demana experiència en la gestió de projectes i/o dinamització comunitària i/o dinamització de col·lectius, disseny i implementació d’estratègies i projectes per la promoció de la economia social i solidària i la sobirania alimentària. Es demana demostrar domini d’eines de comunicació i dinamització de xarxes socials així com eines informàtiques col·laboratives.

Es valorarà i cal fer constar experiència de treball en algun dels següents àmbits:

– Disseny i implementació d’estratègies i projectes per la creació de cooperatives i/o promoció de la economia social i solidària, la sobirania alimentària.

– Acompanyament o creació de formes d’Economia Cooperativa, Social i Solidària.

TIPUS DE CONTRACTE : Obra i servei.

INICI CONTRACTE : 8 de gener 2019

FINALITZACIÓ CONTRACTE: 30 d’octubre 2019 (amb possibilitat d’ampliació)

JORNADA: 20 hores setmanals amb flexibilitat horària, amb possibilitat d’ampliació (se sabrà abans d’acabar el procés de selecció).

SALARI: 1.100€ bruts mensuals

Enviar CV i carta de motivació a info@fundacioulldecona.com fins al 21 de desembre.