Un any més la Fundació Ulldecona i l’Ajuntament d’Ulldecona organitzen diverses activitats per aquest estiu 2022:

L’activitat d’estiu Cuca i esports  2022 es portarà  a terme del 27 de juny al 29 de juliol de dilluns a divendres, de 9.00h  a 13.00h.L’inici de les activitats serà el dilluns 27 de juny. Aquest dia tots i totes els participants s’han de presentar a les 9.00h a les instal·lacions de l’Escola Ramón y Cajal.

Allí es dividiran en grups segons el curs escolar, i l’equip de monitors els acompanyaran a les activitats corresponents. Cada participant realitzarà tres activitats al llarg del matí.

Aquestes activitats seran:esports, manualitats, exhibicions, xerrades,excursions, sortides en bici …i moltes activitats  més.

                                                                                       PLACES LIMITADES!!!!!!!

Hi haurà diverses reunions prèvies per cursos  al Centre Obert Lúdik per tal d’explicar-vos el funcionament de les diferents
activitats.

INFORMACIÓ :

Dates: del 27 de juny  al 29 de juliol de 2022.

Horari: de dilluns a divendres, de 9.00h a 13.00h.

Cursos dels alumnes: des de P3 fins a 6è de primària.

Preu: 115€(Tot el mes)- 25€ (setmana)

DESCOMPTES:

-Descompte 25% amb el Títol de família nombrosa o família monoparental, aplicable a la inscripció «Tot el mes».

-Descompte 5€ en cada inscripció en cas de 2 germans o germanes inscrits o inscrites, aplicable a la inscripció «Tot el mes».

-Descompte de 15€ alumnes de 2n a 6è inscrits/es a la Cuca i Esports 2021

-Descomptes no acumulables.

Lloc: Escola Ramón y Cajal.

PAGAMENT:

Rebreu un correu electrònic amb tota la informació sobre el pagament.

Període d’Inscripció: Del 16 de maig al 3 de juny de 2022

Inscripcions: On line i presencial

PUNT D’INFORMACIÓ JUVENIL

C/Vicent Aubà,13(Lúdik)

Horari: De dilluns a divendres de 9.00h a 13.00h i de 16.00h a 19.00h.

Telèfons:977573348/619400981

Correu electrònic: pijulldecona@ulldecona.cat

Per tal de conciliar la vida familiar i/o la vida laboral el Casal d’Estiu ofereix 3 serveis que poden utilitzar tots els alumnes inscrits a les activitats d’estiu:

SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL

Aquest servei és realitzarà a l’Escola Ramón y Cajal de 8.00h a 9.00h del matí. Durant aquesta hora els inscrits al Servei
realitzaran activitats relaxades com és : Dibuix lliure, jocs de taula, pintura , cinema…

                                                        

Del 27 de juny al 29 de Juliol de 2022(De dilluns a divendres)

Horari: 7:55h a 9.00h.

Preu : 25€( tot el mes )     2€ dia.

Aquest servei és realitzarà sempre que hi hagi 10 alumnes inscrits .

SERVEI DE MENJADOR

Un cop els alumnes del Casal d’estiu han realitzat l’activitat de la Cuca-Esports, la Fundació Ulldecona us ofereix el Servei de
Menjador de 13.00h a 15.00h. Aquest servei és realitzarà de dilluns a divendres. Els alumnes  que ja estan inscrits/es al Casal d’Estiu , s’acompanyaran fins el menjador escolar.

Del 27 de juny  al 29 de Juliol

Horari:   de 13.00h a 15.00h, de dilluns a divendres.

Preu: 6€ dia.

SERVEI DE TRANSPORT:

Hi haurà Servei de transport pels alumnes inscrits al Casal d’Estiu Cuca i Esports 2022. Aquest Servei disposarà d’un monitoratge especialitzat.    

                                                         

  Del 27 de juny  al 29 de Juliol (de dilluns a divendres). 

Horaris:

Anada: 8.40h-Valentins, 8.52h-Barri Castell, 9.00h-Ulldecona Poliesportiu(piscina), 9.05h-Escola Ramón y Cajal

Tornada:13.00h-Escola Ramón y Cajal, 13.07h-Ulldecona Poliesportiu(piscina) 13.18h- Barri Castell 13:25h
Valentins

Preu: 15€.