El Patronat de la Fundació Ulldecona aprova un pressupost de més de 372.000 euros per aquest 2017

fundacioulldecona

El Patronat de la Fundació Ulldecona va aprovar en la seva darrera reunió, celebrada dimarts 21 de març, el pressupost per al present exercici, que ascendeix a 372.521 euros. La Fundació preveu 36.000 euros d’ingressos via subvencions de diverses administracions i la resta, més d’un 90%, via prestació de serveis. Com a novetat, aquest any es preveu l’organització d’un casal jove, destinat a una franja d’edat, de 12 a 16, fins ara amb poca oferta lúdica al municipi, i que es desenvoluparà durant el mes de juliol.

Aquesta activitat se sumarà a les que ja presta habitualment la Fundació Ulldecona, com el servei d’assistència domiciliària a persones grans, l’Espai de Respir, d’atenció a persones amb malalties neurodegeneratives, els seus familiars i cuidadors, el transport adaptat, el projecte Kangurs, la gestió del menjador de l’Escola Ramón y Cajal i el Centre Obert Lúdik, activitats infantils al llarg de tot l’any, i el servei de neteja. L’entitat, sense ànim de lucre, treballa també projectes d’inserció laboral per a persones amb risc d’exclusió des del primer dia de la seva formació al 2005.

Durant aquest 2017 també, la Fundació Ulldecona continuarà executant el projecte de beques per a persones grans amb pocs recursos per facilitar-los l’accés al servei d’ajuda a domicili (SAD) i a l’Espai de Respir, finançat des de l’Obra Social de La Caixa, a través de la convocatòria d’ajuts d’Acció Social a l’àmbit rural.