Sant Jordi

El passat 23 d’abril l’Espai de Respir, com cada any, va participar en la festa de Sant Jordi, muntant un estand on es venien llibres del poble i de les nostres comarques i punts de llibre confeccionats pels usuris del centre (persones amb malalties neurodegeneratives i altres malalties cròniques i de dependència funcional) al llarg dels mesos previs a la celebració de la festa.

Aquest any, també vàrem comptar amb la col·laboració de l’Associació gastronòmica El Museu, que vàren elaborar “pinxos” que es venien a un preu simbòlic. La recaptació d’aquesta associació ha estat donada íntegrament a la Fundació Ulldecona.

Tots els diners recaudats en la diada de Sant Jordi repercutiran directament en els usuaris del centre, ja que serviran per adquirir nou material per al desenvolupament de les activitats que es porten a terme.

Des de l’Espai de Respir volem agraïr el suport que cada dia ens donen els ciutadans i ciutadanes del municipi, així com agraïr la contribució de totes les persones que van adquirir el nostre material i molt especialment a l’Associació gastronòmica El Museu, ja que sense tots ells no podriem desenvolupar la nostra tasca.

Gràcies a tothom!