A la Fundació Ulldecona, situem les persones com a eix central de les nostres decisions i creiem que el seu talent és el motor del canvi. És per això que el nostre equip humà està format per professionals compromeses amb la societat i que busquen donar resposta a les demandes socials més urgents del nostre territori.

Creiem en la diversitat i la igualtat d’oportunitats, i per això la nostra política de reclutament garanteix la no-discriminació per raons de gènere, edat o qualsevol altra circumstància. Mantenim un compromís ferm amb la transparència i l’objectivitat en tots els nostres processos de selecció. Som una organització responsable i compromesa amb el nostre entorn i treballem a nivell local per fer del món un lloc millor. Estem convençuts que la clau per aconseguir-ho és posar les persones en el centre de tot el que fem.

Si busques un lloc de treball on puguis contribuir a la societat i fer la diferència, vine a treballar amb nosaltres. A la Fundació Ulldecona, hi ha diverses oportunitats per desenvolupar la teva carrera professional i ser part d’un equip compromès amb la millora del nostre territori i les persones que hi vivim.